zondag 29 november 2015

Living Room Restaurant - 21 november

Hierbij, zoals beloofd, een berichtje over het diner van zaterdag 21 november. Het was wederom een geslaagde avond. Ik heb van de gasten gehoord dat ze er heel erg van hebben genoten, en dat geldt natuurlijk ook voor ons. Ik heb leuke verhalen gehoord en heb zelf ook een tijdje met mijn gasten kunnen praten. We hebben veel feedback gekregen, waar we zeker wat mee kunnen! Ik wil mijn gasten bedanken voor de gezellige avond en ik ben heel blij dat we op zo'n leuke manier met z'n allen geld op kunnen halen voor het goede doel.

Menu:
Huisgemaakte paté van de natuurslager in Wageningen op een bedje van gemengde sla met zelfgemaakte croutons, granaatappelpitjes, cornichons, een amsterdamsuitje en en originele chutney uit London

Torentje van gewokte boerenkool met walnotendressing met biefstuk van hert, afgemaakt met een jus van wildsaus en bockbier. Geserveerd met een puree van zoete aardappel met gerookte eendenborstfilet

Een puntje torta caprese met daarbij een warm stoofpeertje gestoofd in monbazillac, port, kardamompit en kaneel afgemaakt met een streepje zelfgemaakte muntstroop.

1 opmerking:

  1. Hoi Silke, het was erg gezellig, goed verzorgd en we hebben heerlijk gegeten.
    Ook leuk dat jullie lekkere bijpassende wijnen hadden uitgezocht. Maar we deden het natuurlijk voor het goede doel hè! Groet, Edward

    BeantwoordenVerwijderen