dinsdag 3 november 2015

Diners lezers van de Benn.

Even een klein maar belangrijk berichtje. In de Benn. volgt een (foto)verslag van het diner van 9 oktober. Zodra de Benn. uit is, zet ik dat verslag op de site. Voor alle lezers van de Benn. (het tijdschrift van Bennekom) heb ik twee avonden in januari gepland waarvoor ze zich kunnen inschrijven om te komen dineren. Er is één voorwaarde: vol = vol. Dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Je kan je inschrijven door een mailtje te sturen naar silke@dekuma.nl en daarin ook te vernoemen voor welk diner je je wilt inschrijven. Ik stuur dan zo snel mogelijk een mailtje terug. Je kan je natuurlijk ook als stel inschrijven! Er is per diner plek voor 8 mensen.

Diners:
9 januari 2016
16 januari 2016

Ik hoor graag van je!
Wil je meer weten over mijn reis? Laat dan een reactie achter, neem een kijke op de site van Worldmapping of stuur mij een email via silke@dekuma.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten