dinsdag 11 augustus 2015

Update inzamelingsactie

Hoewel het nu best wel rustig lijkt, gebeurd er op dit moment achter de schermen veel. Nu het zomervakantie is probeer ik veel vooruit te plannen. Denk daarbij aan data prikken, mensen uitnodigen, menu's samenstellen, etc. Zoals je in mijn vorige blogpost hebt kunnen lezen, zijn er al diners gepland t/m november.

Het eerstvolgende diner zal plaatsvinden op vrijdagavond 21 augustus. Dat is al vrij snel, dus ik ben op dit moment bezig met het menu en alle benodigdheden om mijn gasten een gezellige avond voor te schotelen.

Na de vakantie zal er ook veel meer informatie over mijn expeditie zelf komen. Dan zullen er ook ontmoetingsdagen worden gepland, zodat we elkaar als groep beter leren kennen, en je weet met wie je straks het vliegtuig instapt.

Voor nu focus ik me dus met veel vreugde op de komende diners en hoop ik dat we met z'n alle ons steentje bij kunnen dragen!

Wil je meer weten over mijn reis? Laat dan een reactie achter, neem een kijkje op de site van Worldmapping of stuur mij een email via silke@dekuma.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten